Slut men också nystart ...

Ja allting har sin ände och så även denna blogg men slutar något så börjar något annat :) Jag har nu i många år uppdaterat mina förehavande på Mc-touring via denna blogg men nu flyttar jag det hela till adresser enligt nedan. Det blir då enkalre att hålla både hemsida och blogginlägg igång och jag får det enklare med att uppdatera löpande. Så om du fortsatt är intresserad av att följa mctouring.se och mina förehavanden så länka dig vidare via adresserna nedan och skapa nya bokmärken. Tack för här och nu men också välkommen till den nya mctouring.se världen!

Hemsidan: http://www.mctouring.se (det kommer en nylansering inom ett par veckor)
-
-
Välkommen att fortsätta följa men också kommentera och vara delaktig allas vårt intresse MC-touring // HansR

Kommentarer
Postat av: Folke

HEJ HANS!



Dags att skaffa ett ÖHLINS-KIT till din GS1200 eller hur?

Kostnad endast c:a 30.000KR du får bättre dämpning,än

orginalet. vad tycks?.



MVH Folke.

2011-11-02 @ 22:04:51
Postat av: HansR

Jovisst men för 30 lapp får man också bättre begagnad MC. Även om de är bra så blir det nog för mycket pengar för Gagnsing :)

2011-11-02 @ 23:05:48
URL: http://www.mctouring.se
Postat av: per dahlvid

våren e här!!!



hallå eller !

våren e här!

har ni fått ut er bågar!

pendel arbetare till norge

körde första resan i år tur o retur gbg till drammen 32 mil enkel väg

kallt ?

jo

vinter hanskar med innerhanskar välsmorda boots med termosulor 7 grader å solen sken

en underbar första tur med mc

en hel del mötande mc åkare som trotsade kylan

hemma i göteborg igen å upp på söndag

ja ja jag e lite galen men ..... va skönt de va!

nu e de färdig putsat kan inte hålla mej längre

(som katten som går runt het gröt)

ja ja har haft frost på sadeln i juni också

varför vänta !



vintergäckare!

mvh

pelle

2012-04-14 @ 23:06:44
Postat av: Hans

Helt rätt Per! Finns ingen anledning att hålla igen året har ju fyra säsonger och alla fullständigt lämpade för MC-touring. Som sagt det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder och möjligen sulor på MC:n :)

2012-04-15 @ 00:23:38
URL: http://www.mctouring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0