Tiden går ...

Ja nu var det ett tag sedan jag hörde av mig här! Semester och sjukdom har satt sina spår även om det bara var en envis förkylning, jag tålde väl inte värmen i Italien :( Ja nu när jag åter är hemma igen hade jag tänkt mig en skön hösttur i solens sken ner till Västerås idag, men det sprack även det :( Lördagen var hur fins och torr som helst och kall men söndagen vaknar jag till blötväder, nollgradigt och saltade vägar, så det blev till att ta bilen :( Det gladde dock att träffa Bosse och att Göran lurat halkan genom att övernatta i Örebro så nu kunde vi måtta och kolla hur det skulle bli med sidvagn på vår Africa Twin och det ser riktigt lovande ut :) Hjul är fixat så nu är det bara en dämpare som fattas, det ska vara en bakdämpare av monotyp till en 125-250 enduromaskin och det ska väl gå att få tag på? Det blir till att göra efterforskningar i veckan och se vad som går att få fram // HansR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0